faq

Veelgestelde vragen

Heb je na het lezen en bekijken van alle informatie en inspiratie op mijn website nog vragen? Dat snap ik heel goed! Het plannen van een bruiloft is ook niet niks! Op deze pagina kun je de meest gestelde vragen lezen met onze antwoorden. In onze brochure vinden jullie nog meer informatie over onze werkwijze. Staat je vraag er niet tussen? Stuur mij een bericht of vraag de brochure aan!

Klik op de vraag om het antwoord te lezen

Willen jullie graag de bloemen, styling en/of verhuur door mij laten verzorgen? Dan adviseer ik jullie om minimaal 1 jaar tot 6 maand voor jullie dag contact met mij op te nemen. Speciale wensen? Reserveer dan alvast jullie dag en styling items. Ongeveer 3 tot 6 maand voor jullie dag bespreken wij, al jullie wensen en ideeën tijdens een kennismakingsgesprek.

Wil je zeker van zijn dat jullie gewenste items nog beschikbaar zijn? Reserveren gebeurt vaak 3 tot 6 maand voor jullie bruiloft, maar soms ook wel eerder. Onze styling items zijn uniek en van sommige items zijn er ook maar één of enkele beschikbaar. Vooral in de populaire maanden (mei t/m september) zijn er veel aanvragen. Wees er dan op tijd bij!

Zeker weten! Jullie ontvangen van mij, mijn brochure. Hier staat alle informatie over mijn bloemen, de styling, de verhuur mogelijkheden en mijn werkwijze. Ons gesprek kan via Skype en/of Zoom plaatsen vinden of in onze winkel KamperFora in Kampen. Neem contact op om een kennismakingsgesprek aan te vragen.

Ja en nee ;) Vanaf het moment dat jullie contact met mij opnemen, ben ik jullie aanspreekpunt. In de tijd tussen ons kennismakingsgesprek en jullie bruiloft, kan het ook zijn, dat jullie contact hebben met Sanne. Sanne ondersteunt en helpt mij mee om alles in goede banen te leiden. Ook Lars kunnen jullie tegen komen bij de af en opbouw op locatie.

Absoluut niet! We kunnen namelijk op locatie afspreken, via de telefoon of via Skype/Zoom. Verder hebben we mailcontact of via WhatsApp. Door de weeks ben ik elke dag bereikbaar behalve de dinsdag. Ik lever mijn bloemwerk door heel Nederland, waarbij ik op de meeste mooiste en bijzondere plekken kom. Jullie begrijpen dus al, dat een stukje rijden geen probleem is, alles voor de mooiste concepten!

Ik adviseer altijd om het bruidsboeket en de eventuele corsage en daggasten corsage te laten bezorgen. We zijn in de ochtend vaak al onderweg naar locatie voor de styling, dus voor ons is het een kleine moeite. Het zorgt voor een stukje minder stress in de ochtend voor de bruidegom.

Uiteraard mogen jullie de bloemen zelf houden! Om er nog lekker van te kunnen nagenieten met alle mooie herinneringen. Gaan jullie op vakantie? Dan kunnen jullie de bloemen aan familie meegeven of wij komen het bloemwerk van locatie halen.

Wij leveren onze verhuurdecoratie af op de door jullie gewenste plek en locatie. Jullie kunnen ervoor kiezen om door ons de locatie te stylen, vraag naar mogelijkheden. Na levering zijn jullie zijn zelf verantwoordelijk voor onze styling items. Jullie zorgen er zelf voor dat ze op de juiste plek komen te staan en mochten de items op locatie ‘overnachten’ zorgen jullie ervoor dat ze beschermd en droog staan.

Het minimumbedrag voor onze bloemwerk is € 395,- excl. reiskosten en styling op locatie. Voor onze verhuurdecoratie is dit € 100,-. De prijzen zijn incl. btw. Willen jullie alleen een bankje of een bruidsboeket? Uiteraard is dit ook mogelijk.

Op onze besloten Instagrampagina vinden jullie alle styling items. In de omschrijving staat alle productinformatie genoteerd, zoals de prijs en afmetingen.

Jullie huren de styling items voor 3 dagen met uitzondering van de zondag (ophalen, gebruiken en terugbrengen).

De styling items halen jullie op in onze winkel KamperFlora of wij leveren deze op de door jullie aangegeven locatie af. De styling items kunnen wij ook weer ophalen. Brengen jullie de styling items zelf terug? Dan mag dit ook in onze winkel. Tijdstip in overleg.

Wij vragen een borg van € 250,- ongeacht het bestedingsbedrag. De borg neem ik op in de offerte, die ik naar jullie toestuur. Als alle spullen in goede orde zijn geretourneerd, storten wij de borg terug. Als er reparatie, vervanging of schoonmaak nodig is, wordt dit verrekend met de borg en breng ik jullie daarvan op de hoogte.

Dit kan natuurlijk gebeuren. Jullie geven aan ons door, wat er kwijt of kapot is. We proberen bij breuk de items te repareren. Mocht het item echt kapot zijn en repareren niet meer mogelijk zijn, dan worden de vervangingskosten in rekening gebracht.

Ik ben altijd opzoek naar nieuwe styling items. Het assortiment wordt zeer regelmatig aangevuld met unieke items. Zijn jullie naar iets speciaals opzoek en staat het juiste er niet tussen? Dan ga ik graag opzoek voor jullie!

Strechtenten zijn zo gaaf! Helaas heb ik deze zelf niet in het assortiment. Wel ken ik een aantal levernaciers, die tenten verhuren in heel Nederland. Het is dus geen probleem om dit voor jullie te regelen.

Nou en of! Doordat ik al langere tijd werkzaam ben in de trouwwereld ken ik heel veel andere leveranciers die jullie bruiloft compleet kunnen maken. Van zelfstandig trouwambtenaren, taartenmakers, videografen en fotografen, vraag gerust om meer informatie!

Wanneer de offerte akkoord is gegeven, sturen ik de factuur. Jullie reservering is definitief als ik de aanbetaling (50% van het totaal bedrag) heb ontvangen. De overige 50% dient 1 maand voor de trouwdatum betaald te zijn.

Deze kosten zijn binnen de gemeente Kampen gratis. Daarbuiten rekenen wij € 0,50 cent per gereden kilometer.