faq

Veelgestelde vragen

Heb je na het lezen en bekijken van alle informatie en inspiratie op mijn website nog vragen? Dat snap ik heel goed! Het plannen van een bruiloft is ook niet niks! Op deze pagina kun je de meest gestelde vragen lezen met onze antwoorden. In onze brochure vinden jullie nog meer informatie over onze werkwijze. Staat je vraag er niet tussen? Stuur mij een bericht of vraag de brochure aan!

Klik op de vraag om het antwoord te lezen

Willen jullie graag de bloemen, styling en/of verhuur door mij laten verzorgen? Dan adviseer ik jullie om minimaal 1 jaar tot 6 maand voor jullie dag contact met mij op te nemen. Speciale wensen? Reserveer dan alvast jullie dag en styling items. Ongeveer 3 tot 6 maand voor jullie dag bespreken wij, al jullie wensen en ideeën tijdens een brainstormsessie.

Wil je zeker van zijn dat jullie gewenste items nog beschikbaar zijn? Reserveren gebeurt vaak 3 tot 6 maand voor jullie bruiloft, maar soms ook wel eerder. Onze styling items zijn uniek en van sommige items zijn er ook maar één of enkele beschikbaar. Vooral in de populaire maanden (mei t/m oktober) zijn er veel aanvragen. Wees er dan op tijd bij!

Zeker weten! Waneer we gaan samenwerken, willen we er natuurlijk zeker van zijn dat we een klink hebben. Daarom plan ik samen met jullie een vrijblijvende brainstormsessie in. Zo hebben we de tijd om elkaar beter te leren kennen, maar ook om te kijken of we een match zijn en kunnen jullie, jullie wensen een ideeën vertellen en hebben we gelijk een gezicht bij elkaars naam! Na dit gesprek maak ik een uitgebreide offerte voor jullie op, met alle wensen die jullie besproken hebben. Aan de hand van deze offerte kunnen jullie de keuze maken of wij voor jullie een totaalconcept mogen creëren! 

Ons gesprek zal via Zoom plaatsvinden, waarvoor jullie zelf via een link, in onze online agenda een afspraak kunnen maken. Neem contact op om een brainstormsessie aan te vragen!

Nee, ik werk niet alleen. Vanaf het moment dat jullie contact met mij opnemen, zullen jullie contact hebben met mij of met Sanne. Sanne is onze project manager en ondersteunt en helpt mij om alles in goede banen te leiden. Ook Lars kunnen jullie tegen komen bij de op en afbouw op locatie.

Absoluut niet! We kunnen namelijk op locatie afspreken, of via Zoom een video call inplannen. Verder hebben we contact via mail, Instagram of WhatsApp. Onze mail beantwoorden wij door de weeks op dinsdag en donderdag. Ons bloemwerk leveren wij door heel Nederland, waarbij ik op de meeste mooiste en bijzondere plekken kom. Jullie begrijpen dus al, dat een stukje rijden geen probleem is, alles voor de mooiste totaalconcepten!

Ik adviseer altijd om het bloemwerk te laten bezorgen. Omdat wij totaalconcepten leveren, zijn wij vaak al onderweg naar locatie om daar de styling te verzorgen. Het is daarom voor ons een kleine moeite om het bruidsboeket op gewenste tijd en locatie af te geven en het zorgt ook nog eens voor een stuk minder stress in de ochtend en kunnen jullie je focussen op elkaar. 

Binnen de gemeente Kampen bezorgen wij het bloemwerk gratis. Daarbuiten rekenen wij een tarief van € 0,50 cent per gereden kilometer. 

Uiteraard mogen jullie de bloemen zelf houden! Om er nog lekker van te kunnen nagenieten met alle mooie herinneringen. Gaan jullie op vakantie? Dan kunnen jullie de bloemen aan familie meegeven of wij komen het bloemwerk van locatie halen.

Wij leveren onze verhuurdecoratie af op de door jullie gewenste plek en locatie. Jullie kunnen ervoor kiezen om door ons de locatie te stylen, vraag naar mogelijkheden. Na levering zijn jullie zijn zelf verantwoordelijk voor onze styling items. Jullie zorgen er zelf voor dat ze op de juiste plek komen te staan en mochten de items op locatie ‘overnachten’ zorgen jullie ervoor dat ze beschermd en droog staan.

Bij Bloemenzo Joyce staan wij voor een totaalbeleving. Bloemen versterken het moment en brengen een unieke sfeer. Mijn focus ligt dan ook op totaalconcepten neerzetten met bloemen en styling. Het minimum bedrag voor mijn bloemwerk is € 997,- dit is inclusief btw, styling items en styling werkzaamheden op locatie en exclusief reiskosten. Gemiddeld genomen besteden bruidsparen tussen de € 2500,- en € 5000,- bij ons. Uiteraard hangt dit natuurlijk volledig af van de wensen die jullie hebben.

Voor onze verhuur items geldt een minimum bestedingsbedrag van € 150,- inclusief btw.

Wij leveren onze verhuur items pas bij een minimale besteding van € 200,- inclusief btw.
Hou rekening met het het brengen en ophalen, heen en terugreis (aantal kilometers x 4)

Op onze Instagram pagina @bloemenzo_verhuurt vind je een sfeerimpressie van onze verhuur items. Binnenkort komt onze verhuur webshop online, waarin alle items duidelijk en per categorie genoteerd staan!

Jullie huren de styling items voor 3 dagen met uitzondering van de zondag (ophalen/bezorgen, gebruiken en terugbrengen/ophalen door ons). Wij zijn alleen aanwezig op afspraak en werken met vaste haal- en breng dagen.

De styling items halen jullie op in onze winkel KamperFlora of wij leveren deze op de door jullie aangegeven locatie af. De styling items kunnen wij ook weer ophalen. Brengen jullie de styling items zelf terug? Dan mag dit ook in onze winkel. Tijdstip in overleg.

Wij vragen een borg van € 250,- ongeacht het bestedingsbedrag. De borg neem ik op in de offerte, die ik naar jullie toestuur. Als alle spullen in goede orde zijn geretourneerd, storten wij de borg terug. Als er reparatie, vervanging of schoonmaak nodig is, wordt dit verrekend met de borg en breng ik jullie daarvan op de hoogte.

Dit kan natuurlijk gebeuren. Jullie geven aan ons door, wat er kwijt of kapot is. We proberen bij breuk de items te repareren. Mocht het item echt kapot zijn en repareren niet meer mogelijk zijn, dan worden de vervangingskosten in rekening gebracht.

Wij zijn altijd opzoek naar nieuwe styling items om toe te voegen aan ons assortiment. Wij vullen deze dan ook regelmatig aan met nieuwe en unieke items. Zijn jullie naar iets speciaals opzoek en staat het juiste er niet tussen? Dan ga ik graag opzoek voor jullie!

Nee, helaas! Maar wat zijn ze gaaf hé? Helaas hebben wij deze niet in ons assortiment. Echt een sfeervolle toevoeging op jullie dag het helpt tegen de warmte, maar ook tegen de regen en kou. Wel werken wij hiervoor met een vaste partner samen. Vraag ons naar de mogelijkheden!

Nou en of! Doordat ik al langere tijd werkzaam ben in de trouwwereld ken ik heel veel andere leveranciers die jullie bruiloft compleet kunnen maken. Van zelfstandig trouwambtenaren, taartenmakers, videografen en fotografen. Vraag gerust om meer informatie, we helpen je graag!

Wanneer de offerte akkoord is gegeven, sturen ik de factuur. Jullie reservering is definitief als ik de aanbetaling (50% van het totaal bedrag) heb ontvangen. De overige 50% dient 1 maand voor de trouwdatum betaald te zijn.

Binnen de gemeente Kampen bezorgen wij het bloemwerk gratis. Daarbuiten rekenen wij een tarief van € 0,50 cent per gereden kilometer. 

Wij leveren onze verhuur items pas bij een minimale besteding van € 200,- inclusief btw.
Hou rekening met het het brengen en ophalen, heen en terugreis (aantal kilometers x 4).

Zeker weten! Waneer we gaan samenwerken, willen we er natuurlijk zeker van zijn dat we een klink hebben. Daarom plan ik samen met jullie een vrijblijvend kennismakingsgesprek in. Zo hebben we de tijd om elkaar beter te leren kennen, maar ook om te kijken of we een match zijn. Tijdens het gesprek vertellen jullie, jullie wensen een ideeën. Na dit gesprek maak ik een uitgebreide offerte voor jullie op, met alles wat we besproken hebben.